Patogus prekių grąžinimas – daugiau pirkimų II dalis

Ne vienas jūsų tikriausiai vis dar prisimena laikus, kai prekių grąžinimo našta buvo užkrauta klientui, kuris privalėjo pasilikti visas pakuotes ir kvitus. Tos dienos jau praėjo. Šiandien e-prekybą „valdo“ patogus prekių grąžinimas.

O ką galite padaryti jūs, kad grąžinimo politika, taigi ir jūsų paslauga, taptų patrauklesne klientams? Pateikiame jums keletą pasiūlymų.

Priimkite elektroninės parduotuvės grąžinimus siunčiant arba fizinėje parduotuvėje

Jei vykdote ir elektroninę, ir fizinę prekybą, gausite didelę dozę klientų pasitenkinimo, jei leisite pirkėjams internetu įsigytas prekes grąžinti fizinėje parduotuvėje.

Daugeliui jūsų klientų daiktus patogiau grąžinti į fizinę parduotuvę, todėl suteikite jiems tokią galimybę, nes jums atsiras galimybė papildomai parduoti. Daugiau nei du trečdaliai klientų atėję grąžinti vienos prekės, vietoj jos įsigis kitą. Kai klientas grąžina vieną produktą, galite parodyti, kodėl kitas gali būti geresnis, ir netgi įtikinti juos pirkti.

Sumokėkite už nemokamą pristatymą atgal

Grąžinimas – tai vieni iš didžiausių spąstų e-prekybos įmonėms, nes išlaidos gali lengvai padidėti ir pasiekti aukščiausią ribą. Tačiau šiandieninis vartotojas tikisi gauti ne tik nemokamo pristatymo, bet ir grąžinimo galimybę. Kaip informuoja atlikti tyrimai, net 88 % apklaustų vartotojų nemokamą grąžinimą vertina kaip „svarbų“ ar „labai svarbų“ priimant sprendimus dėl pirkimo. Taigi nemokėdami už siuntimą atgal galite sutaupyti šiek tiek pinigų, tačiau tai gali kainuoti jums klientus.

Jei siuntimo atgal kaina jūsų verslui per didelė, būkite kūrybingi. Pvz., savo grąžinimo politikoje galite nurodyti, kad mokėsite už pristatymą atgal tik už 50 EUR viršijančius užsakymus. Tai gali paskatinti jūsų klientus įsigyti keletą papildomų daiktų, kad peržengtų limitą, tuo pat metu užtikrinant, kad grąžinimui neišleidžiate daugiau nei daiktai verti.

Parodykite savo grąžinimo procesą

Deja, klientų nesužavės tankiu, smulkiu šriftu išdėstytos grąžinimo taisyklės, nes prieštarauja skaidrumui, kuris toks svarbus sėkmingai grąžinimo politikai. Taigi darykite tai, ką darote kituose puslapiuose – nevenkite pasitelkti grafikos, piktogramų ir vaizdų, ​​kad taisyklės taptų lengvai suprantamos eiliniam vartotojui. Grafika padės klientams lengvai suprasti, kaip grąžinimas veikia jūsų svetainėje.

Gerai suplanuotas puslapis su jūsų grąžinimo politika – puiki galimybė užmegzti žmogišką ryšį su klientu. Grafika vaidina svarbų vaidmenį kuriant tą ryšį. Jūs netgi galite naudoti grafiką, kad šiam sausam objektui suteiktumėte šiek tiek humoro.

Nuolat peržiūrėkite ir atnaujinkite savo e-prekybos grąžinimo taisykles

Internetinė prekyba nuolat keičiasi, todėl turėtų keistis ir jūsų grąžinimo taisyklės. Nepakanka tik pasyviai stebėti. Naudokite surinktus duomenis, kad grąžinimo politika atitiktų jūsų klientų ir jūsų verslo poreikius. Jei pastebite, kad grąžinamų prekių skaičiai išaugo, išsiaiškinkite kodėl ir atitinkamai pakoreguokite strategiją.

Naudokitės prekių grąžinimu kaip galimybe parodyti klientams, kiek jie jums rūpi

Kartais gali atrodyti, kad prekių grąžinimas yra varginantis procesas, tačiau niekada neturėtumėte leisti savo klientams to pamatyti. Parodykite empatiją, kai klientas išreiškia nusivylimą nusipirktu gaminiu, o jo pyktį pasistenkite paversti dėkingumu. Dėkokite savo klientams už tai, kad jie atliko savo darbą užbaigdami grąžinimo procesą.

Jūsų teigiamas požiūris ir puikus klientų aptarnavimas taps reikšmingu veiksniu, norint prekių grąžinimą paversti ateities pardavimais ir laimėti lojalius klientus.