Patogus prekių grąžinimas – daugiau pirkimų (I dalis )
Kaip bebūtų keista, tačiau šiandien patogus prekių grąžinimas reiškia daugiau pirkimų ateityje. Net jei prekė yra geros būklės ir buvo išsiųsta per pagrįstą laiką, suteikę pirkėjui galimybę ją grąžinti, jūs suteiksite sau šansą, kad jis sugrįš pas jus ir vėl. praktikos, kad jūsų prekių grąžinimas taptų patogesniu
Patogus prekių grąžinimas
Nors akivaizdu, kad prekybininkai suinteresuoti daryti viską, kas įmanoma, kad tik gautų pelną, tačiau patogus prekių grąžinimas yra neišvengiamas šiuolaikinio apsipirkimo faktas. Tai reiškia, kad jūsų parduotuvės grąžinimo politika atspindi klientų patirtį, o su tuo susiję neigiami įvykiai turi įtakos būsimiems pirkimams.
Atlikti tyrimai rodo, kad net 96 % pirkėjų grįžtų į parduotuvę, kuri siūlė „patogų“ arba „labai patogų“ prekių grąžinimą ir net 62 % apklaustųjų teigė, kad vėl pirktų iš internetinių prekeivių, siūlančių nemokamą prekių grąžinimą. Kitaip tariant, klientams rūpi jūsų grąžinimo politika, o jums bus atlyginta už tai, kad ją palengvinsite.
Šiame ir kitame straipsnyje pateiksime 7 pagrindines praktikas, kurios padarys jūsų klientams prekių grąžinimą patogesniu.
7 praktikos, kad jūsų prekių grąžinimas taptų patogesniu
Efektyvios elektroninės prekybos grąžinimo politikos įgyvendinimas tikrai neprimena raketų mokslo. Susipažinkite su pagrindinėmis praktikomis, kaip sumažinti el. prekybos grąžinimo rodiklį ir padidinti klientų lojalumą.
Jūsų e-prekybos grąžinimo politiką turėtų būti lengva rasti
Kad ir kokia yra jūsų grąžinimo politika, ji turėtų būti aiškiai išdėstyta, lengvai skaitoma ir lengvai randama jūsų svetainėje. Nesvarbu, ar tai yra DUK skiltis, ar aiškiai išdėstytas tinklalapis, turėtumėte įtraukti tokias funkcijas, kurios palengvins prekių grąžinimą naudojantis ne tik kompiuteriu, bet ir mobiliuoju telefonu.
Aiškiai suformuluota ir lengvai randama grąžinimo instrukcija, klientams sukelia didesnį pasitikėjimą, nes jie supranta, kada ir kaip galės grąžinti prekes ir atgauti pinigus. Šis pasitikėjimas gali padidinti pardavimus, o taip pat reiškia, kad sulauksite mažiau žmonių, skambinančių dėl grąžinimo. Tai sutaupys jums laiko ir pinigų.
Į savo elektroninės prekybos grąžinimo politiką įtraukite aiškius terminus
Nors grąžinimo politika yra svarbi pirkimo sprendimo dalis, dauguma klientų pirkdami dažniausiai nesitiki, kad jiems teks ką nors grąžinti. Nepadarykite savo grąžinimo taisyklių tokiomis sudėtingomis, kad norint jas suprasti, reikėtų aukštojo mokslo. Neslėpkite grąžinimo bei pinigų atgavimo terminų. Nurodykite juos aiškiai, paryškintu šriftu daugiau nei vienoje taisyklių vietoje.
Aiškios grąžinimo taisyklės, nustatant lūkesčius laikotarpiui, per kurį klientai gali grąžinti daiktą, leidžia suprasti, ko tikėtis grąžinimo procese. Mažiau tikėtina, kad jie kaltins jus dėl neteisingo grąžinimo, jei iš anksto žinos nustatytus terminus.
Aiškus grąžinimo grafikas taip pat gali padėti prognozuoti pajamas, nes galėsite apskaičiuoti pelną už pardavimus, kurie senesni nei grąžinimo terminas, nebijodami, kad turėsite grąžinti pinigus.