SEO optimizacija sukurs jūsų internetinio verslo vertę

Susikūrėte savo internetinę parduotuvę ir manote, kad viskas, darbas baigtas? Tačiau tai ne visai tiesa. Norėdami, kad jūsų sukurta internetinė veikla būtų pelninga, privalote pasirūpinti tuo, kad klientai turėtų galimybę ją rasti. Štai kodėl SEO strategijos (Search Engine Optimization) labai svarbios jūsų parduotuvės sėkmei. Neišsigąskite, jei matote, kad jūsų internetinis verslas randamas tik 20-ame Google paieškų puslapyje. Tai tikrai ne pasaulio pabaiga. SEO optimizacija padės jūsų svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Tereikia atlikti šiuos kelis žingsnius.

Naudokite raktinius žodžius

Prieš pradėdami sudarinėti SEO strategiją, būtinai atlikite detalų raktinių žodžių tyrimą. Tai reiškia, jog:

⁃   privalote išsiaiškinti kaip potencialūs klientai paieškos sistemose ieško jūsų produktų ar paslaugų;
⁃   kokias paieškos užklausas naudoja ir koks tikslus šių užklausų skaičius jums aktualių šalių rinkose;
⁃   kaip kinta užklausų skaičius priklausomai nuo sezoniškumo.

Į šiuos klausimus galima atsakyti tik itin tiksliai atlikus raktažodžių ir rinkos tyrimus.

Naudokite unikalius pavadinimus ir meta aprašymus

Tai turbūt pačios svarbiausios jūsų interneto svetainės žymos. Įsitikinkite, kad pateikti pavadinimai tiksliai apibūdina produktą ar puslapį, o meta aprašyme nurodytas jūsų puslapio aprašymas.

Naudokite tik vieną domeną

Kai dviejuose skirtinguose URL aptinkamas tas pats turinys, Google mano, kad jis yra dubliuojamas. Paieškos sistemos manymu, toks turinys turi mažą kokybinę vertę. Norėdami to išvengti, visus URL turėtumėte nukreipti į pagrindinį puslapį.

Nepamirškite tinkamų nuotraukų pavadinimų

Daugelis kurdami svetainę net nesusimąsto apie nuotraukų pavadinimus. Tačiau tinkami nuotraukų pavadinimai taip pat yra pagrindinis SEO optimizavimo elementas. Google paieškos sistema negali matyti ir analizuoti paveikslėlių, tačiau ji gali skaityti nuotraukų pavadinimus. Tad prieš įdėdami nuotraukas į savo svetainę, suteikite jiems pavadinimus.

Kiti SEO optimizacijos parametrai

Aukščiau išvardinti SEO optimizacijos faktoriai yra pagrindiniai ir populiariausi, gerai suprantami tiek SEO paslaugų mėgėjams, tiek profesionalams. Tačiau yra ir kitų SEO faktorių, viršijančių standartinių SEO paslaugų rėmus:

⁃   svetainės naudojimo patogumo (angl. usability) parametrai, 
⁃   vartotojo svetainėje praleidžiamas laikas, 
⁃   įsitraukimas į turinį, 
⁃   svetainėje esančio turinio išdėstymas žiūrint per skirtingų įrenginių ir jų ekranų rezoliucijų skirtumus, 
⁃   vartotojo paieškos ir interesų istorija, 
⁃   filtrų naudojimas, 
⁃   geolokacija.
⁃   ir daugybė kitų parametrų.