Svetainių spartos įtaka klientų pasitenkinimui – jūsų verslo sėkmės garantas

Kaip jūs manote, ar svetainės sparta gali turėti įtakos jos populiarumui ir lankytojų skaičiui? Tikrai daugiau nei tikėjotės. Kai lankytojai užsuka į jūsų svetainę, jų patirtis lemia ar jie norės sugrįžti, ar ne. O kai svetainės lankytojas nepatenkina savo poreikių, jis labiau linkęs nusivilti, išeiti ir daugiau nebesugrįžti. 

Šiuolaikiniai nuolat skubantys ir užsiėmę žmonės nekenčia laukimo! Kalbant apie interneto greitį jie tampa net PER DAUG nekantrūs. O pagrindinė problema, su kuria susiduria rinkodaros darbuotojai yra ta, kad dauguma jų iš tikrųjų nesuvokia, kaip svarbu pagerinti puslapio greitį keliomis milisekundėmis. To užtektų, kad į savo svetainę pritrauktumėte daugiau lankytojų.

Padidinkite ir optimizuokite puslapio greitį

Atlikti tyrimai rodo, kad žmonės nemėgsta laukti daugiau nei tris sekundes, kol puslapis bus įkeltas. Ir kuo didesnis puslapio greitis, tuo geresnė bus vartotojo patirtis. Tad prieš atsakydami, kad pas jus viskas gerai, įsitikinkite ar jūsų interneto svetainės:

⁃   puslapis nėra lėtas,
⁃   vaizdai ir failai yra optimizuoti,
⁃   nėra nereikalingo kodo,
⁃   jūs naudojate CDN, kad pagerintumėte serverio reakcijos laiką ir pan.

Visa tai kartu sudėjus turi didelę įtaką puslapio greičiui ir gerai vartotojo patirčiai.

Spartos poveikis matomumui, SEO ir rinkodarai

Google paieškos sistema nuolat primena, kad interneto svetainės greitis yra vienas iš svarbiausių faktorių jos paieškos algoritme, kuris naudojamas svetainėms reitinguoti. Lėta svetainė gali kliudyti jūsų SEO reitingavimui, nes Google paieškos varikliai turi numatytą tikrinimo biudžetą. Taigi, jei jūsų svetainė įkeliama lėtai, paieškos varikliai gali nuskaityti tik kelis jos puslapius.

Jums, kaip elektroninės parduotuvės savininkui, paieškos sistemos reitingai vaidina esminį vaidmenį siekiant sėkmės pardavimuose. Reitingai tiesiogiai veikia natūralų lankytojų srautą, o tai, savo ruožtu, daro įtaką jūsų pardavimams. Taigi, pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti puslapio įkėlimo ir sąveikos laiko optimizavimas.

Paieškos sistemos reklamuoja svetaines, pasižyminčias gera vartotojų patirtimi. Tad jūsų svetainės greitis yra vienas iš aspektų, kurie daro didelę įtaką vartotojų patirčiai.

Verta įsidėmėti tai, kad visas jūsų SEO turinys niekam nerūpės, jei svetainė įkeliama per lėtai!